A Honda hivatalosan közölte két új modelljének, a frissített Jazznek és a dízel Civic-nek a fogyasztását és károsanyag-kibocsátását. Az 1,6 literes, i-DTEC erőforrás hatékonyságát jól szemlélteti a mindössze 3,5 literes fogyasztás 100 km-en, mindezt az új európai ciklus szerint mérve (NEDC).
A 120 lóerős, 300 Nm-es dízelmotor a Civic vadonatúj családjának két benzines erőforrása mellé csatlakozik. A kompakt egység korábbi változatával Guinness-rekordot döntöttek néhány éve, de papírforma szerint a vezethetőség, a csökkentett hengerfal-súrlódás és az NOx hatékonyabb átalakítása további előnyt kovácsol a fogyasztás terén.
A frissített NEDC teszten 93 g/km-es szén-dioxid emissziót és 3,5 literes átlagfogyasztást mértek.
Az 1,5 literes, 130 lóerős motorral, új felszereltséggel és külső optikai elemekkel is elérhető Jazz is teljesíti az Euro 6-os normákat. Az opciós, CVT váltóval fogyasztása 5,4 liter is lehet, miközben 124 g/km a szén-dioxid kibocsátása. A CVT rendszerét átdolgozták a gyorsulás közbeni még jobb és lineárisabb reakció érdekében.
A külsőt illetően, új felnik, új hűtőrács, fényszórók és lökhárítók is elérhetők a Dynamic felszeretlségi szinthez. Bevezető hétre a január 29. és február 3. közötti időszakot adta meg az importőr, addig is konfigurálni és ismerkedni a modellel az alábbi linken lehet.
Hivatalosan a dízel Civic előrendelése még januárban megkezdődik Európában, az első bemutató autók várhatóan február elején érkeznek a kereskedésekbe. A Jazz már rendelhető, az első darabokat az év első hónapjaiban kapják meg a vásárlók.