- A Honda Civic is esélyes az AUTOBEST 2018 díjra
- Ez már a második alkalom, hogy Honda modell is bejutott a legjobb hatba
- Az AUTOBEST zsűrije 31 európai ország szakembereit tömöríti
Kiváló tulajdonságainak köszönhetően az új Honda Civic is jó eséllyel pályázik az AUTOBEST 2018 - A legjobb európai vétel díjára. Legutóbb tavaly, a HR-V-vel sikerült a japán márkának bejutnia az első hatba, ami azt mutatja, hogy a megújult választékot csupa kiemelkedő használati értékű modell alkotja.
Az AUTOBEST Európa legnevesebb autós-újságíróit hívta meg a zsűribe, így a végeredmény 31 ország szakembereinek véleményét tükrözi. Céljuk, hogy megtalálják azt az új modellt, ami a legjobb vételt jelenti az európai vásárlók számára, így az árképzést, a variálhatóságot, a formatervet és a kommunikációs kiegészítőket éppúgy vizsgálják, mint az alkatrész-ellátást vagy a szervizszolgáltatást. Ahhoz, hogy egy típus nevezhessen, indulóárának 20 ezer euró (kb. 6,2 millió forint) alatt kell lennie.
A Civic tizedik nemzedékének bevezetését a Honda történetének legátfogóbb fejlesztési folyamata előzte meg, ami nemcsak a karosszériát, a hajtásláncot és a futóművet érintette, hanem a gyártást is hatékonyabbá tette. Az európai forgalmazás 2017 elején kezdődött, az ötajtós kivitelt Swindonban, a Honda angliai üzemegységében készítik.
A hat legjobb közül november 29. és 30. között, az olaszországi Vairanóban választják ki a győztest, a 17. AUTOBEST díjat pedig december 15-én adják át.
A Hondáról
Az autóipar mellett a Honda számos egyéb területen alkot remekműveket a mobilitáshoz kapcsolódóan. Nevezetesen motorkerékpárok, repülőgépek vagy csónakmotorok is termékpalettájának részét képezik, éppen úgy, mint a hétköznapi boldogulást elősegítő kisgépek (fűnyírók, kvadok) egyaránt.
A japán vállalat egy élhetőbb bolygót szeretne unokáinknak hagyni, éppen ezért - a világ legnagyobb belsőégésű motorgyártójaként - már a kezdetektől fogva kiemelten ügyel termékeinek teljes életciklusának megtervezésére, a gyártástól a felhasználáson át az újrahasznosításig.
Emellett egyedi ötletekkel rukkol elő, tiszteli az egyéniséget, s arra törekszik, hogy mindig egy olyan cég maradjon, amely létezését igényli a társadalom. A vállalat az első japán gyártóként alapította meg luxusmárkáját, az Acurát 1986-ban.