- Juan Pablo Montoya és Dane Cameron a harmadik idei dobogós helyezést szerezte meg
- Katherine Legge és Alvaro Parente kategória második helyet gyűjtött az NSX-szel a GTD kategóriában
- Legge felzárkózott a tabellán öt futam négy dobogós befejezésével, hátránya egyetlen pont az éllovastól
- Az Acura nyerte a North American Endurance Championship harmadik állomását a Prototype és a GTD géposztályokban
Az Acura Team Penske és a Meyer Shank Racing tovább folytatta eredményes szereplését Amerikában, a 2018-as IMSA WeatherTech SportsCar Championshipben. A Watkins Glen versenypályán ugyanis dobogós helyezéseket és két kategóriagyőzelmet szereztek a "széria a szériában" versenyfelépítésnek köszönhetően.
A rendkívül magas pályahőmérséklet ellenére a 6 órás megmérettetésen Juan Pablo Montoya és Dane Cameron összesítettben a 3. helyet szerezte meg a Prototype kategóriában, míg Katherine Legge és Alvaro Parente a GTD osztály dobogójának a második fokára állhatott fel - egy pontra felzárkózva az összetettbeli elsőségtől.
Juan Pablo Montoya (pilóta, #6 Acura Team Penske, ARX-05), 3. pozíció: "Jó volt. Az Acuránál és az Acura Team Penskénél mindenki nagyszerű munkát végzett. Autónkat, az ARX-05-öt olyan jó vezetni! Kemény nap volt a mai, hiszen ez egy olyan pálya, ahol az LMP2-es szabályok szerint épített autók hatalmas előnybe kerülnek az üzemanyag-hatékonyság és a végsebesség terén. Előzgettünk, majd az utolsó kanyarba érve azt hiszem, már közel üres volt a tank. Megtorpantam, de aztán újból volt lendület. Sajnos ez elég volt ahhoz, hogy elveszítsük a második helyet."
Katherine Legge (pilóta, #86 Meyer Shank Racing, Acura NSX GT3) 2. pozíció: "Más a hangulatod, amikor a bajnoki címért küzdesz. A Meyer Shank Racing csapata tökéletesen dolgozott, az Acura NSX GT3 pedig szépen teljesített. Nem igazán volt meg a végsebességünk a győzelemhez. Ezt sejtettük, de abszolút kihoztuk a legjobbat a lehetőségeinkből, és ez az eredmény nagyon fontos, hogy felzárkózzunk a bajnokságban."
Az Acuráról
Az Acura egy meghatározó luxusmárka az autós világban. Gyökerei egészen 1986-ig nyúlnak vissza, amikor a Honda az első japán gyártóként alapította meg prémiummárkáját. Precizitás alkotta teljesítmény jelmondata tükrözi eredeti céljait, olyan technológia és dizájn alkalmazását, amely újfajta vezetési élménnyel gazdagít.
Az Acura felhozatalában hat modellt különböztet meg - az RLX prémium zászlóshajót, a TLX és ILX sportszedánokat, az ötszemélyes RDX szabadidő-autót és a hétszemélyes, Amerika mindenkori legkelendőbb három üléssoros luxus SUV-ját, az MDX-et. 2016 tavaszán csatlakozott a palettához a következő generációs, hibrid NSX szupersportautó, mint az Acura teljesítményorientált szemléletének ékköve.