- Új Sport felszereltségi szint egyedi optikával, 18 colos felnikkel
- Új audio-kezelőfelület gombos hangerő-szabályozóval, Apple CarPlay™ & Android Auto™ kiegészítéssel
- A Touring felszereltségi szinten LED-es első fényszórók, bőr ülések és elektromos ülésállítás szerepel
- Elérhető a Honda Sensing® fejlett vezetéstámogató rendszereket tömörítő csomag
Ne zavarjon meg senkit, egyelőre az USA-beli Honda HR-V frissül. A ráncfelvarrott példányok a mai napon kerültek a kinti kereskedésekbe, Európába ősszel érkezik a facelift: megjelenésében hasonló, de felszereltségi szintjében és motorjában azonban különböző lesz a tengerentúli testvértől.
A hölgyek által kifejezetten kedvelt HR-V továbbra is kétféle motorral lesz elérhető. Az 1,5 literes, közvetlen benzinbefecskendezéses egység 130 lóerős, a dízel variáns 120 lóerőre képes. De lássuk, mit kapnak az amerikaiak, hogy jó eséllyel mi mire számíthatunk!
Az ötajtós szabadidő-autó biztonsági kiegészítői között szerepel a sávtartó asszisztens és a távolságtartós tempomat, emellett az útpálya elhagyásának esélyét csökkentő és a frontális ütközésre figyelmeztető rendszer.
Kívül átdolgozott lökhárítókkal, új hűtőmaszkkal, új első és hátsó lámpatestekkel találkozhatunk, immáron 18 colos felnik is elérhetőek. Belül új a kijelzők grafikája, a vezető TFT monitoron olvashatja a kiegészítő információkat a sebességmérő-óra mellett. Sport pedálok, kontrasztos varrás, bőrözés és elektromosan állítható vezetőülés is szerepel a komolyabb felszereltségi listán.
A beltér egyébként csendesebb a több szigetelőanyagnak és az aktív zajkioltó rendszernek köszönhetően, amely a nemkívánatos rezgések ellenfrekvenciájának kibocsátásával igyekszik nyugodtabbá varázsolni az autóban töltött perceket. A Sport modellek változó áttételű szervokormányt kapnak, míg az összkerékhajtás okosabb lett havas útviszonyok között.
A Hondáról
Az autóipar mellett a Honda számos egyéb területen alkot remekműveket a mobilitáshoz kapcsolódóan. Nevezetesen motorkerékpárok, repülőgépek vagy csónakmotorok is termékpalettájának részét képezik, éppen úgy, mint a hétköznapi boldogulást elősegítő kisgépek (fűnyírók, kvadok) egyaránt.
A japán vállalat egy élhetőbb bolygót szeretne unokáinknak hagyni, éppen ezért - a világ legnagyobb belsőégésű motorgyártójaként - már a kezdetektől fogva kiemelten ügyel termékeinek teljes életciklusának megtervezésére, a gyártástól a felhasználáson át az újrahasznosításig.
Emellett egyedi ötletekkel rukkol elő, tiszteli az egyéniséget, s arra törekszik, hogy mindig egy olyan cég maradjon, amely létezését igényli a társadalom. A vállalat az első japán gyártóként alapította meg luxusmárkáját, az Acurát 1986-ban.