A 2017-es IMSA WeatherTech SportsCar Championship 24 órás versenyét Daytona Beach-en rendezték a hétvégén. Az Acura GT3-as versenyautók a körök 27%-ban uralták a mezőnyt.
Az Acura NSX GT3-ak sikeresen végeztek a hosszútávú versenysorozatok első állomásán, a Rolex 24 megmérettetésen. A 634 körből 171-et vezettek, végeredményben pedig egy ötödik hely született, amely a 27 fős rajtrácsot és a bemutatkozást elnézve kitűnő eredmény.
Az utolsó órákban úgy festett, az első hat között fut be a 93-as és 86-as sorszámú versenyautó. Azonban 30 perccel a vége előtt korábbi pályabalesetből adódó hiba miatt az egyik NSX kiállásra kényszerült. Jeff Segal pedig ötödikként haladt át a célvonalon.
A GTD osztályban olyan prémium autógyártókkal küzd az Acura, mint az Aston Martin, az Audi, a BMW, a Ferrari, a Lamborghini, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche. A 27 autó négy kategóriában küzdött, amely messze az eddigi legnépesebb versenyt jelentette.
A széria következő állomása március 18-án Sebringben lesz az immáron a 65. éve megrendezett 12 órás viadal személyében.
Az Acura NSX GT3-ról
Az NSX GT3 meghajtásáról 3,5 literes, 75 fokos hengerszögű, dupla turbós, DOHC V6-os motor gondoskodik, amely a blokkot, a hengerfej részt, a vezérmű- és főtengelyt, a dugattyúkat és a száraz kenési rendszert tekintve megegyezik a sorozatgyártású változatéval. A szabályoknak megfelelően az erőforrást hatfokozatú, szekvenciális versenyváltóhoz társítják, amely a hátsó kerekekhez továbbítja az erőt.
Az NSX GT3 a sorozatgyártású testvér ultra-merev, könnyű és több anyag kevert felhasználásával megalkotott karosszériáját kapja meg. A kiegészítő merevítéseket a Performance Manufacturing Centerben készítik.