Az egyéni bajnoki cím már elúszott az IMSA WeatherTech SportsCar Bajnokság acurás résztvevőinek. A Road America versenypályán a kvalifikáción ugyanis az egyik autó csúnyán összetört, a másik egy hetedik helyet szerzett, azonban később a versenyen ütközések és defektek állták útját a Michael Shank Racing csapatának. Egyik autójuk kiesett, miután falnak ütközött, a másik pedig a 2. helyről zuhant vissza a 14. helyre két defektet követően.
Az NSX GT3-as versenyautók egyébként a legutóbbi hét megmérettetésből háromszor végeztek dobogós helyen és négyszer zártak a top 5-ben. Az Acura továbbra is versenyben van a konstruktőri bajnoki címért három fordulóval a 2017-es szezon vége előtt.
Az Acura NSX GT3-ról
A GTD osztályban olyan prémium autógyártókkal küzd az Acura, mint az Aston Martin, az Audi, a BMW, a Ferrari, a Lamborghini, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.
Az NSX GT3 meghajtásáról 3,5 literes, 75 fokos hengerszögű, dupla turbós, DOHC V6-os motor gondoskodik, amely a blokkot, a hengerfej részt, a vezérmű- és főtengelyt, a dugattyúkat és a száraz kenési rendszert tekintve megegyezik a sorozatgyártású változatéval. A szabályoknak megfelelően az erőforrást hatfokozatú, szekvenciális versenyváltóhoz társítják, amely a hátsó kerekekhez továbbítja az erőt.
Az NSX GT3 a sorozatgyártású testvér ultra-merev, könnyű és több anyag kevert felhasználásával megalkotott karosszériáját kapta meg. A kiegészítő merevítéseket a Performance Manufacturing Centerben készítették.