- A Honda a 20. helyre jött fel a legutóbbi Interbrand-felmérésben
- A márka értéke 22 696 milliárd dollárra emelkedett
- A Honda Motor Company így a 4. legnagyobb autómárka
- A márka értéke 31%-kal nőtt az elmúlt öt évben
A Honda jelenleg a világ top 20 márkája közé tartozik az Interbrand legutóbbi Legjobb Globális Márkák tanulmánya szerint. A japán vállalat 3%-ot mozdult előre a 20. pozíció megszerzéséért, vagyis a legértékesebb márkák között van a világon. Az Interbrand 22 696 milliárd dollárra becsli a Honda értékét.
"A Honda márka ereje kiemeli befolyásos piaci pozíciónkat" - mondta Philip Ross, a Honda Motor Europe alelnöke. "Az új termékek gazdag portfóliója, a zéró emissziós Clarity Fuel Celltől a díjnyertes Honda Civic Type R-ig rávilágít a Honda fejlett technológiáinak jelentőségére. A nemrég beharangozott Elektromos látomás új fejlesztések irányába visz, s számos új elektromos autót hoz majd a piacra 2018-tól."
A Honda jelenlegi, az Interbrand által megítélt elismerését számos mérföldkő és bejelentés előzte meg 2016-ban és az idei évben. A 2017-es Frankfurti Autószalonon megerősítették ugyanis, hogy minden új autó kap majd elektromos meghajtást Európában. A Honda Motor Company elnöke, Takahiro Hachigo leleplezte a Honda városi elektromos minitanulmányát, mint a márka egy új, elektromos iránymutató modelljét. Sorozatgyártására 2019-ben kerül sor. Globálisan tekintve, a Honda szeretné, hogyha új autóinak kétharmada rendelkezne elektromos meghajtási technológiával 2030-ra.
Az autóipar mellett a Honda számos egyéb területen alkot remekműveket a mobilitáshoz kapcsolódóan. Nevezetesen motorkerékpárok, repülőgépek vagy csónakmotorok is termékpalettájának részét képezik, éppen úgy, mint a hétköznapi boldogulást elősegítő kisgépek (fűnyírók, kvadok) egyaránt. A japán vállalat egy élhetőbb bolygót szeretne unokáinknak hagyni, éppen ezért - a világ legnagyobb belsőégésű motorgyártójaként - már a kezdetektől fogva kiemelten ügyel termékeinek teljes életciklusának megtervezésére, a gyártástól a felhasználáson át az újrahasznosításig. Emellett egyedi ötletekkel rukkol elő, tiszteli az egyéniséget, s arra törekszik, hogy mindig egy olyan cég maradjon, amely létezését igényli a társadalom.
2017 áprilisában a világ legfejlettebb könnyűrepülőgépe, a HondaJet új sebességrekordot állított fel a Miami-Panama útvonalon, valamint az üzleti repülőgépek között a legsikeresebb negyedévet könyvelhette el magának. Az ipar más területére evezve, a Honda robotszakértői bemutatták a továbbfejlesztett Miimo önjáró fűnyírót 2016-ban. A kompakt, párna méretű csöppség magától beáll az akkumulátor töltőbe, emellett intelligens módon követi a kert vonalát, miközben csendesen és pontosan vágja a füvet az előprogramozásnak megfelelően - napszaktól függetlenül.
Az Interbrand Legjobb Globális Márkák tanulmánya a 18. évében jár. A jelentés elemzi, hogy a márka ereje mennyire határozza meg a vállalat sikerességét, a termékeinek és szolgáltatásainak pénzügyi teljesítményét, a márka szerepét a vásárlói döntésekben, valamint a márka összesített nagyságát és erejét.
Verseny-, hibrid és elektromos autók a Honda frankfurti standján
A Honda számos érdekességgel készült az idei Franfurti Autószalonra. Az esemény közel két hétig tartott, és most vasárnap lesz vége. Városi, elektromos miniautó-tanulmány, hibrid CR-V, egyedi Civic Type R és versenyautó NSX is feltűnt a standon. Lássuk a videót!
Elektromos sportkoncepció a Hondától
Megnyerő formát öltött a barátságos álarcot viselő sportautó. Letisztult stílus jellemzi, amely egyedi életvitelhez illik. Fejlesztése során az elektromosan sportos vezetési élményt, az örömteli kilométereket helyezték a középpontba a mérnökök. Ez az elektromos meghajtóegység és az intelligens vezérlés párosával valósul meg.