A Los Angeles-i Autószalonon mutatkozott be a HondaLens™. Az egyedi szemüvegek révén kiterjesztett valóságon keresztül nyerhetünk betekintést egy-egy modell részegységének felépítésébe és működésébe. A felhasználók első ízben a legújabb, 10. generációs Honda Accord funkcióival barátkozhattak közelebbről.
A digitális világ, amelyet a Spinifex Group és George P. Johnson teremtett a Hondának, a Microsoft HoloLens™-t használja, és összesen hat állomást rejt az autó körül. A felhasználók a modellt körüljárva fedezhetik fel az érdekességeket. Segítségükre nyilak és hangutasítások szolgálnak, amelyek felhívják a figyelmet, mit és hol keressenek.
A kiterjesztett valóság (AR) egy újfajta módja a felhasználói élmények növelésének. Használatával sokkal egyszerűbb bemutatni az aktuális jármű felépítését és műszaki tartalmát. Például, a felhasználók a vezetőülésben helyet foglalva különböző forgalmi szituációkban találják magukat, amelyeket az előttük lévő szélvédőn szimulálnak. Egy másik vonatkozásban, a turbómotor működését könnyen lehet szemléltetni a motorháztető felett, vagy az utastérben egy körültekintés során egyszerűen lehet felhívni a figyelmet az új funkciókra.
A Honda Technology-ról
A Honda olyan technológiákat és termékeket hoz létre, amelyek a vállalat tiszta, biztonságos, élvezetes és csatlakoztatott alapértékeinek megfelelnek. Ezen erőfeszítések magukba foglalják az automatizált járműveket, a konnektivitást és az ultra-alacsony szénkibocsátású mobilitást. Az óriásvállalat Észak-Amerikában több mint 450 ezer fejlett vezetéstámogató rendszerrel felszerelt autóval büszkélkedhet (Honda Sensing™ vagy AcuraWatch™), valamint több mint 400 ezer járműve rendelkezik Apple CarPlay™ és Android Auto™ kompatibilitással.
A Honda amerikai leányvállalata most először támogat olyan feltörekvő startup cégeket, melyek nem az Egyesült Államokban működnek. A kezdeményezés alapját a – roppant sikeresnek bizonyult – Honda Xcelerator program adja (Mountain View, Kalifornia), ezt bővítik most ki a Honda szakemberei, többek között Európára is.
A Honda a 2018-as CES kiállításon leplezi le a 3E Robotics fantázianevet viselő robotkoncepcióit. Az elnevezés az empower, experience, empathy szavakból ered. Az újdonságok azt hivatottak bemutatni, miként képes segíteni az emberek mindennapjait az automatizálás és a mesterséges intelligencia.