A Kelley Blue Book szakértői a Legjobb Márka díjat ítélték oda a Hondának Amerikában. A szervezet nívós elismerései egyáltalán nem idegenek a japán márkánál. A KBB emellett - zsinórban a negyedik éve - a legértékesebbként és a leginkább megújult márkaként is jellemezte a Hondát, amely így két újabb kategóriában gyűjtött be trófeákat.
A márkaarculati kategóriában kiosztott Legjobb Márka díj megítélése során figyelembe vette a KBB szakértői csapata, hogy a Honda modelljei egytől-egyig újjászülettek a kompakt és a középméretű kategóriákban. Ez összhangban áll a vásárlók ízlésével és igényeivel, így produkálhatott jelentős növekedést a márka. Továbbá, az Accord, a Civic és a CR-V erős teljesítménye is hozzájárult ahhoz, hogy a Honda legyen az első a márkák versenyében.
A Kelley Blue Book márkaarculati elismerései az autógyártókat hivatottak díjazni. A törekvéseket, amelyek dicséretre méltóak, amelyek révén erősödni tud a márka, megtalálva az összhangot az egyéni vásárlók igényeivel és elvárásaival. Hiszen ez utóbbiak kulcsfontosságúak egy új autó vásárlásakor.
A Hondáról
A Honda megbízható, fejlett baleset-megelőző rendszerekkel ellátott, üzemanyag-hatékony és élvezetes vezetést biztosító autókat kínál több mint 1000 önálló, USA-beli márkakereskedésben. A modellpalettát a Fit, a Civic, az Accord és a Clarity személyautók adják a HR-V, CR-V és Pilot szabadidő-autókkal együtt, a Ridgeline pickuppal és a családi Odyssey-vel kiegészítve.
A Honda 35 éve kezdett autógyártásba Amerikában. Jelenleg 19 főbb létesítményt működtet a kontinens északi részén. 2017-ben az USA-ban eladott Hondák több mint 93%-a Észak-Amerikában készült hazai és világpiaci alkatrészek felhasználásával.