2015-ben a Japán beszállító Forma 1-be való visszatérése során, mindössze 12 -igen, 12- napos teszt során a motorgyártó mindössze 1088 mérföldet tett meg.
2016-ban több mint 10 napos tesztelés során 2053 mérföldre módosult a táv, 2017-ben pedig a motorok tesztelésének mindössze 8 napja alatt a motorok 2229 mérföldre tettek meg.
A Toro Rosso-val az első évben, 2018-ban a Honda összesen 2377 mérföldet tett meg, amely 2019-ben 5 113 mérföldre nőtt, amikor a Red Bull felszállt a fedélzetre.
Ebben az évben a tesztelés 6 napja során a két Honda-motorral ellátott csapat összesen 4480 mérföldet hajtott végre, 12-vel többet, mint a Renault.
Az öt évvel ezelőtti sötét kort segít feledésbe meríteni az elmúlt időszak, amikor is sem a versenyzőknek, sem a csapatoknak nem lehetett okuk panaszra, hiszen mind a teszt során, mind pedig a versenyek alkalmával az erőforrás nem mutatott jelentős problémákat, apróbb dolgokat leszámítva, de mondjuk motor elfüstölést nem igazán láthattunk a Honda motoroktól.
Christian Horner, a RedBull Racing garázs csapatfőnöke az alábbiakat mondta:"Meg kell mondanom, megbízhatóságból jelesre vizsgázott a Honda.” "Még mindig ugyanaz a motor van az autókban, és ha minden meghibásodás nélkül befejeznénk a versenyt, azt mondanám, hogy ez az egyik első nagy lépés, amelyet megtettünk"- tette hozzá AlphaTauri csapatfőnöke, Franz Tost utalva a RedBull csapatra. "Mivel a múltban mindig megváltoztattuk az erőforrást, ez most változni látszik."