- A valaha volt legjobb augusztust zárta a Honda szabadidő-autó kínálata
- A Honda CR-V zsinórban a második rekordját döntötte meg
- A kulcsfontosságú modellek több mint 30-30 ezres eladásnak örvendhettek
- A legkisebbek, a Fit és a HR-V produkálták a legnagyobb növekedést
- A frissített Acura MDX iránt 8%-kal érdeklődtek többen
Az American Honda Motor Co., Inc. a napokban tette közzé értékesítési jelentését augusztus hónapra vonatkozóan. A teljes eladások 149 571 autót tettek ki, amely 3,8%-kal marad el a tavalyi teljesítménytől a hónapba eső eggyel kevesebb hétvége miatt. A Hondákért 135 325, az Acurákért 14 246 vásárló érdeklődött.
A Honda eladásai
A Honda divízió majdnem hozta tavaly augusztusi eredményét a kevesebb hónapba eső hétvége ellenére is. A hátrány mellett a CR-V új rekordot állított a kulcsmodellek között, s immáron a második hónapja körözte le az Accordot és a Civic-et. A szabadidő-autók a HR-V és a Ridgeline közreműködésével szintén csúcsot döntöttek.
- A Honda szabadidő-autói új augusztusi rekordot állítottak 66 802-es darabszámmal (+4,5%)
- A CR-V eladásai 36 517-re nőttek (+5%)
- A HR-V iránt 7580-an, (+66%), a Fitért 5370-en (+85,1%), a Civic-ért 32 807-en (+2,4%) érdeklődtek
"A személy- és szabadidő-autók terén töretlen értékesítési sikereink bizonyítják, a nagyszerű eredmények nagyszerű termékek révén valósulhatnak meg" - mondta Jeff Conrad, a Honda divízió alelnöke. "Amíg gyors ütemben és nagy számban jönnek újabb és újabb modelljeink, továbbra is fontos minden egyes eladás az egyéni ügyfeleknek a jelenben."
Az Acura eladásai
A markáns stílussal és prémium technológiával gazdagodott frissített MDX iránt nőtt a kereslet augusztusban. Testvérével, az RDX sikereivel együtt 2,5%-kal bővültek az Acura szabadidő-autók eladásai, míg a szedánoknál megérződött az eggyel kevesebb hónapba eső hétvége.
- Az MDX iránt 5131-en érdeklődtek (+8,1%)
- Az Acura szabadidő-autói 9338-as darabszámmal zárták a hónapot (+2,5%)
- Az NSX-ből 22 darab talált gazdára, a termelés felfutóban van a gyártóközpontban
"Nagyszerű látni, hogy az Acura új dizájnirányzata, a teljesítményorientált génekből életre kelt MDX stílusa összhangban van a vásárlók ízlésével" - mondta Jon Ikeda, az Acura divízió alelnöke. "Tovább erősítjük a márkát a csodálatos NSX, a megújult motorsport programunk és a fiatalabb vásárlóink révén."
Kapcsolódó cikkek