HondaNet

AZ ÚJ HONDA CR-V ÖTCSILLAGOT ÉRT AZ EURO NCAP TESZTEN

  • A legújabb CR-V modellek a legújabb, továbbfejlesztett Honda SENSING és SENSING 360 technológiával rendelkeznek, beleértve a szonárérzékelőket és a széles látószögű elülső kamerát a teljes biztonság érdekében.
  • A CR-V alvázába és karosszériájába beépített új szerkezeti elemek javítják az első, hátsó és oldalsó ütközés elleni védelmet.

A Honda elkötelezettsége amellett, hogy 2050-re termékeivel nulla közúti halálos kimenetelű halálesetet érjen el, biztosítja, hogy a CR-V továbbra is az egyik legbiztonságosabb autó maradjon kategóriájában.

A vadonatúj Honda CR-V e:HEV és e:PHEV SENSING 360 modellek a legmagasabb ötcsillagos minősítést kapták a legújabb Euro NCAP biztonsági teszteken.

A Honda azon elkötelezettségét testesíti meg, hogy 2050-re bármely terméke esetében nulla közúti halálos kimenetelű haláleset legyen, a hatodik generációs CR-V számos továbbfejlesztett és továbbfejlesztett technológiát tartalmaz, hogy kategóriájában az utasok és gyalogosok biztonságának egyik legmagasabb szintjét érje el.

A Honda SENSING 360 100°-os előre néző kamerával, milliméteres hullámú radarral és négy sarokradarral rendelkezik, amelyek teljes 360°-os rálátást biztosítanak a jármű körül. A CR-V frissített elülső kameráján keresztüli tárgyfelismerés kép alapján, valamint a radar általi tárgyfelismerés lehetővé teszi a jármű számára, hogy azonosítsa az útvonalakat, szegélyeket, motorkerékpárokat, kerékpárosokat és más járműveket.

A Honda kiterjedt SENSING 360 kínálatában megtalálható a továbbfejlesztett első keresztirányú forgalomfigyelmeztetés, amely az autó előtt balra, jobbra és az előtt haladó járművek jelenlétét észleli, mielőtt hangos, vizuális és tapintható riasztást adna, hogy figyelmeztesse a vezetőt, ha közeledik. túl nagy sebesség.

Ha a vezető nem reagál, az ütközést mérséklő fékrendszer működésbe lép, amely automatikusan enyhe féknyomást alkalmaz, hogy csökkentse a frontális ütközés valószínűségét vagy súlyosságát. Ha a rendszer közeli ütközést érzékel, akkor most erőteljesen fékez.

A Honda SENSING 360 mellett, hogy megfeleljen a szigorú Euro NCAP ütközési biztonsági előírásoknak a felnőtt utasok védelmére vonatkozóan, a CR-V karosszériája számos szerkezeti merevítőt is tartalmaz, amelyek fokozzák a jármű általános passzív biztonságát.

Ez magában foglalja az oldalsó keretet és a felső alvázelemet, amelyet több terhelési útvonallal terveztek, hogy hatékonyan nyeljék el az ütközési energiát az utasoktól. Ezenkívül az A-oszlopot úgy tervezték és erősítették meg, hogy elnyomja az utascella deformációját.

Ezeket a szerkezeti fejlesztéseket beépítették a CR-V alvázába, hogy megfeleljenek az új mobil progresszív deformálható akadálynak (MPDB), az Advanced European Mobile Deformable Barrier és a 32 km/h-s oszloptörésteszteknek. Az e:PHEV változat megnövelt akkumulátormérete miatt további padlókeresztelemek kerültek az alvázba, hogy minimalizálják a padló deformációját az oldalsó ütközésekből.

Az erősebb, nagyobb védelmet nyújtó alváz mellett az új CR-V minden felszereltségi változata alapfelszereltségként összesen 11 légzsákot tartalmaz, köztük térdlégzsákokat mindkét első utas számára az első ütközések során bekövetkező sérülések csökkentése érdekében, valamint oldallégzsákokat az első és hátsó ülések védelmére. utasok. Az első középső légzsák először kapott helyet, amely megakadályozza a vezető és az első utas ütközését oldalsó ütközés során.

Ezt a védelmi szintet az összes utasra kiterjesztik, nem csak a felnőttekre, mivel az autó a gyermek utasok védelme kategóriában is jó eredményeket ért el a legújabb európai i-Size szabványoknak megfelelő integrált ISOFIX rögzítési pontoknak köszönhetően.

A Honda SENSING rendszerével felszerelt Elegance fokozatú CR-V e:HEV négycsillagos minősítést ért el az új, szigorúbb NCAP-teszteken.