A Honda nyerte meg a What Car? magazin szolgáltatási minőséget vizsgáló felmérését az Egyesült Királyságban. A japán márka széles körben elismert minősége és értékes modellpalettája végett, éppen úgy, mint kereskedései páratlan minőségű szolgáltatásai miatt.
Britannia vezető fogyasztói autósmagazinjának novemberi számában olvashatjuk a vásárlók értékelését, akik egyebek mellett a szalonok és szervizek munkájának minőségét, az alkalmazottak udvariasságát és az ár-érték arányt helyezték minősítésük középpontjába.
A Honda az egyetlen autómárkaként került be a top 3-ba két kategóriában is. A Legjobb Márkakereskedés címet a 0-3. évben zsebelte be, ez egy új autó tipikus szerviz periódusa. A 4-20 éves időviszonylatban a harmadik helyet szerezte meg a legjobbak között. Utóbbi rávilágít, hogyan teljesítenek a vállalkozások az autók korosodásával párhuzamosan.
Az erős pontok révén összesítettben első helyet szerzett a Honda, vagyis a márka kereskedései teljesítenek a legjobban egy új autó megvételétől számítva egészen a vizsgált 20. évig.
"A What Car? kiadványa széles körben elismert. Az, hogy az egyedüli gyártóként teljesítettünk ennyire jól mindhárom kategóriában, rávilágít törekvéseinkre, miszerint a lehető legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálásra törekszünk" - mondta David Hodgetts, a Honda UK ügyvezető igazgatója. "Nagyon elégedettek vagyunk, hogy elismerték munkánkat ezen a területen."
"A Hondánál nagyon büszkék vagyunk termékeink minőségére és a minden részletre kiterjedő figyelmességünkre, az általunk kínált ár-érték arányra, és elveinkre, miszerint akkor kezdődik a kapcsolatunk az ügyfelekkel, amikor először beteszik lábukat a szalonjainkba. Számunkra minden egyes vásárló egyedi, éppen ezért teremtünk személyre szabott vásárlói élményt már az elejétől kezdve."
"A legtöbb ember a márkakereskedéseknél marad autójának garanciális időszakában. Ekkor olyan élményekre tehet szert, amely egy új autó vásárlásához kötődik" - mondta Steve Huntingford, a What Car? szerkesztője.
"A What Car? szolgáltatás-elégedettségfelmérése rávilágít, hogy a Honda minden területen jól teljesít, és amíg az elégedettség szintje jellemzően csökken az összes márkánál, a Honda tulajdonosok folyamatosan figyelmes személyzeti magatartással és magas színvonalú szerelési munkával találkoznak autójuk életciklusa alatt végig."
A Hondáról
A világ top 20 márkájába tartozó Honda széles termékpalettával büszkélkedhet. Ide tartoznak a személyautók, a motorkerékpárok, a kisgépek (csónakmotorok, generátorok, fűnyírók, kvadok), továbbá a repülőgépek is. A vállalat az első japán gyártóként alapította meg luxusmárkáját, az Acurát 1986-ban.
A Honda a világ legnagyobb motorkerékpár-gyártója 1959-óta, valamint a belsőégésű motorok terén is rekorder évi több mint 14 milliós darabszámával.
1986-ban a japán óriáscég a robotika irányában kezdte meg kutatásait. Első humanoid robotjuk, ASIMO 2000-ben látott napvilágot. A repülős életbe 2004-ben csöppent bele a Honda, miután megalkotta első hajtóművét, s 2012-től már sorozatgyártásban készül magánrepülőgépe, a HondaJet.
A Honda több mint 55 éves versenymúltat tud felmutatni. Napjainkban is aktív résztvevő a formula versenyek, az autós vagy túraautós megmérettetések, a motorversenyek és számos egyéb széria világának. A különlegesen gazdag hagyományokra igyekszik minden részletében büszkén rámutatni üzleti tevékenysége során.